Sayfalar

25 Mart 2008 Salı

GECE YILDIZIM

Karanlıklarda bir kadın silueti.
Otobüsün camına dayamış başını,
Düşünceli bakışlar uzaklara.
Hızla geçiyor şehrin ışıkları,
Ateşböcekleri gibi yanıp sönüyor.

Bir yıldız gülümsüyor uzaklarda.
Umutla bakıyor kadın sen diye.
Gecenin zifiri karanlığı,
kaybolan yıllar.

Mutlaka bir yerlerde kesişecekse yollar,
Sen bir yıldız olarak geceleri aydınlatan,
Ben deniz kıyısında yakamoz.
Denizin sesi şarkımızı söylüyor,
Duyuyorum.

Boğazıma düğümleniyor sözleri,
Son damla düşerken gözlerimden.
Tenime değen sam yeli,
Yüreğimi titretiyor.

Aşk bazen vazgeçebilmekmiş demek ki.
Sen uzaklarda yanan gece yıldızı,
Yatağımın başucunda yanan mum,
Radyoda çalan yine o şarkı..

''Ben seni unutmak için sevmedim''
Yasemin Gürtürk

3 yorum:

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Teşekkür ederim. Birde cbox eklesen bloga iyi olacak.

irfan güccük dedi ki...

Asıl ben sana teşekkür borçluyum Yasemin abla Güzel şiirlerini senden izin almaksızın burada yayınladığım için.Birde cboks eklememi söylemissin ama bir defa denedim olmadı.Yardımcı olursan sevinirim.

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

cbox için yardım istemissin.bildiğim kadarıyla tarif etmeye çalışayım.önce www.bbox.ws/ adresine gir.oradan sing up yazan yere gir. orada çıkan kutucuklara kullanıcı adı,mail adresini şifre ve sitenın adını yaz ve gönder. sana bilgiler gelecek o bilgileri sitenin şablonunda bir yere yerleştir. yalnız bu bilgileri bir yere de kaydet her zaman lazım sana
bu tarifim ne kadar işe yarar bilmiyorum ama kolay gelsin.:))